Elementary & Secondary Schools à Kamloops, BC
Trouvez des données précises sur les meilleures entreprises de la catégorie Elementary & Secondary Schools à Kamloops. Voir les avis et les coordonnées de chaque entreprise, y compris numéro de téléphone, adresse, heures d'ouverture, promotions et d'autres informations.
Affichage des résultats: 1 - 20 sur 26
Affichage des résultats: 1 - 20 sur 26
Résultats à proximité dans la catégorie Elementary & Secondary Schools à Kamloops

Fermé maintenant
2330 Pacific Way, Kamloops, V1S 1S8
250 851 0632


Fermé maintenant
2191 Van Horne Drive, Kamloops, V1S 1L9
250-372-5844


Fermé maintenant
315 Chestnut Avenue, Kamloops, V2B 1L4
(250) 376-7217


Fermé maintenant
1880 Hillside Dr, Kamloops, V2E 2E2
(250) 374-4425


Ouvert maintenant
2540 Qu'appelle Blvd, Kamloops, V2E 2E9


Fermé maintenant
950 Southill Street, Kamloops, V2B 5M2
250-376-5586


Fermé maintenant
2200 Park Drive, Kamloops, V2C 4P6
(250) 372-2027


Fermé maintenant
1950 Valleyview Drive, Kamloops, V2C 4C2
250-372-5231


Fermé maintenant
711 Windsor Ave, Kamloops, V2B 2B7
(250) 376-2205


Fermé maintenant
635A Tranquille Rd., Kamloops, V2B 3H5

Judy Lee, 29 octobre 2024

Ascend Online Catholic School’s support for students with IEPs could improve, especially for disabilities like autism, dyslexia, and anxiety. Gaps in teacher training limit effective accommodations, and delays in communication with families create additional challenges. Strengthening teacher training, communication, and consistency in accommodations would better support diverse learners.
plus 
Fermé maintenant
2890 Bank Road, Kamloops, V2B 6Y7
250-579-9284


Fermé maintenant
19-1764 Valleyview Dr, Kamloops, V2C 4B8
(250) 572-7715


1051 Pine Springs Road, Kamloops, V2B 7W3
(250) 579-9228


2080 Tremerton Drive, Kamloops, V2E 2S2
250-374-4545


3550 Westsyde Road, Kamloops, V2B 7H4
250-579-9221

Avis sur les entreprises locales
Judy Lee, 29 octobre 2024
Ascend Online Catholic School’s support for students with IEPs could improve, especially for disabilities like autism, dyslexia, and anxiety. Gaps in teacher training limit effective accommodations, and delays in communication with families create additional challenges. Strengthening teacher training, communication, and consistency in accommodations would better support diverse learners.